כח הדיבור: יצירת קשר בין אנשים שונים על ידי דיבור נכון

אבי יעקב No Comments on כח הדיבור: יצירת קשר בין אנשים שונים על ידי דיבור נכון

בתכנית החדשה 'דיבור יהודי' בהגשת הרב נחמיה רוטנברג עלה לשידור הרב משה קליין רב בתי החולים הדסה עין כרם והר הצופים | הרב קליין שוחח על כח הדיבור ועל יכולתו ליצור הכרויות, ותיאר את זה דרך עבודתו בבתי החולים והפגישה עם כל סוגי האנשים | האזינו:

הרב משה קליין צילום: ארכיון המשפחה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום ב"קול חי" נחנכה תכנית חדשה בשם: 'דיבור יהודי' בהגשת הרב נחמיה רוטנברג. בתכנית, דיבר הרב על ענייני ומהות הדיבור, כח הדיבור ואיך נשתמש עם הדיבור שלנו למטרות טובות. התארח בתכנית הרב משה קליין, רב בית החולים 'הדסה', ואביו של אסף – המנהל הטכני ב"קול חי".

הרב רוטנברג שכאמור, דיבר על הכח שבדיבור ליצור היכרויות וקשרים, שאל את הרב קליין על תפקידו במסגרת בית החולים 'הדסה' על הפגישה עם משפחות שבאות לבית החולים, ובעיקר על הקשר שלו עם משפחות שאינן דתיות שבאות לבית החולים: "איך הרב מתקשר איתם, האם הם בכלל פונים לרב?" שאל הרב רוטנברג.

רב בית החולים השיב: "משפחות שאינן דתיות, גם להם יש דילמות בפרט בתחום המעבר בין החיים לאחר החיים, ובעניין הזה אני יכול לומר שכמעט אין הבדל בין דתי לשאינו דתי" וזה תחום שיוצר הכרויות בין אנשים שונים. בהמשך הרב הוסיף והסביר על נושאים רפואיים-הלכתיים שונים שיוצרים הכרויות בין דתיים לשאינם.

האזינו לראיון המלא:

 

 

 



0 תגובות